Jakie (moje) śniadanie dla osoby ćwiczącej SW

sniadanie dla osoby cwiczacej 1O tym co jeść gdy się ćwiczy można przeczytać setki stron w internecie. Przetestowałem na sobie mnóstwo diet i jedno co mogę powiedzieć, to są one dobre, ale dla ludzi, którzy cisną na siłowni, bo wtedy mamy konkretne cele, masa czy też redukcja. W street workout skupiamy się raczej na początku na zdobyciu siły i wytrzymałości, ewentualnie jeszcze na pozbyciu się zbędnych kilogramów, bo efekty w postaci dobrego wyglądu i tak muszą przyjść. Jest to naturalne i nieuniknione. Chociaż dla wielu ludzi ćwiczących SW wygląd jest drugorzędny.

Co jeść na śniadanie gdy się ćwiczy SW?

Wszystko Panie co zdrowe. Należy tylko zachować równowagę i dostarczać organizmowi odpowiednie ilości białka, węglowodanów, tłuszczy i witamin, przed i po treningu. Ale nie przesadzajmy z dokładnością. Niektórzy się szprycują dawką 2 gramy białka na kilogram masy ciała i pilnują tego co do grama. Bezsensowne żeby typek ćwiczący SW coś takiego robił, bo mięśnie i tak zbuduję osiągając jakąś swoją granicę. Należy tylko pamiętać o tych posiłkach przed i po treningu. Resztę dnia jemy normalnie, czyli nie za dużo, ale dalej zdrowo.

Co ja wcinam na śniadanie

Serek wiejski + bułka i banan. Super sprawa. serek dobry jest też po treningu. Tani i zawiera dużo białka, plus fajnie smakuje. Obowiązkowo w każdej lodówce osoby ćwiczącej.sniadanie dla osoby cwiczacej street workout

Płatki owsiane, orkiszowe na mleku. Ostatnio coraz częściej jem orkiszowe, bo mają fajny posmak orzecha. Typowa owsianka. Ważna sprawa to mleko. Ja kupuje tylko pasteryzowane, ale nie mikrofiltrowane, bo obecnie to najzdrowsze mleko. Unikałbym UHT, które pozbawione jest bakterii i składników odżywczych, nawet bym powiedział, że jest bezwartościowe i szkodliwe.sniadanie dla osoby cwiczacej 3

Musli z mlekiem + jakiś owoc. Musli można kupić gotowe w sklepie, ale jest taka wada, że niektóre mają dużo cukru. Ja ogólnie cukru nie jem, więc mogę sobie pozwolić na jeden taki posiłek w ciągu dnia. Jednak radziłbym samemu sobie zrobić musli. Płatki owsiane, orkiszowe, kukurydziane, rodzynki, orzechy + co tam komu pasuje. Kupujemy osobno i wszystko mieszamy.

Jajecznica + bułka. Kto nie lubi rano zjeść jajecznicy? Białko, węglowodany, tłuszcze. Pełnowartościowy posiłek. Jajka raczej z numerkiem 1 lub ewentualnie 2. Kury nie karmione paszami GMO.  Lepiej trochę dopłacić a zjeść zdrowiej, bo to co kura je, po części i my trochę wchłaniamy.

Zwyczajna bułka lub chleb z serem, wędliną, pomidorem. Wiadomo o co chodzi.

Suplementy jakieś?

No można coś tam dodać, ale o tym będę pisać w kolejnych wpisach, bo jest to dość szeroki temat.

Najważniejsze

To obserwować swoje ciało i dobierać dietę do jego potrzeb. Nie szukałbym diet w internecie, bo każdy jest inny i wymaga indywidualnego podejścia. Jedno czego warto się nauczyć, to świadoma wiedza o substancjach odżywczych. Czego nam potrzeba, jaka substancja jak wpływa na funkcje organizmu.

A Wy co jecie na śniadanie?

Udostępnij, polub.. zrób co chcesz

Dodaj komentarz

2 komentarzy do "Jakie (moje) śniadanie dla osoby ćwiczącej SW"

avatar
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Szczup@k
Gość

Dobry na śniadanie jest też twaróg zmiksowany z bananem.